Dzisiaj jest poniedziałek, 19 listopada 2018 r.
Imieniny: Elżbieta, Seweryn, Paweł
Aktualności :: O nas :: Sprawozdania :: Statut :: Kontakt :: Linki
AKTUALNOŚCI
XVII Forum Inicjatyw Oświatowych - formularz zgłoszeniowy
Dodano: 2015-10-04

Prosimy wypełnić.

XVII

FORUM

INICJATYW

OŚWIATOWYCH

 

„Współpracujemy na rzecz oddolnych zmian w oświacie”

Konferencja pod patronatem dr Piotra Baucia - Przewodniczącego Sejmowej Komisji Edukacji, Nauki i Młodzieży

Formularz zgłoszeniowy

 

Imię i nazwisko ……………………………………………………………………………….

Nazwa Organizacji/ Szkoły/ JST/ ………………………..…………………………………

……………………………………………………………………………………………….....

Stanowisko ……………………………………………………………………………….……

Adres instytucji/ organizacji/ JST delegującej: kod i miejscowość ……………………………

ulica i numer …………………………………………………………………………………..

Telefon kontaktowy………………………………… Adres e-mail…………………………...

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz uiszczenie opłaty konferencyjnej w wysokości:

·         uczestnictwo dwudniowe - 90 zł. (opłata konferencyjna zawiera: materiały, poczęstunek w Sejmie, transport Sejm – SWPR, obiadokolacja w dniu 10 X  i śniadanie 11 X, nocleg z własnym śpiworem i materacem),

·         uczestnictwo tylko w sobotę - 30 zł (opłata konferencyjna zawiera: materiały, poczęstunek w Sejmie). 

Opłatę należy wpłacić na konto: Federacja Inicjatyw Oświatowych, ul. Śniadeckich 23/9, 00-654 Warszawa, w Podkarpackim Banku Spółdzielczym  nr 04 8642 0015 2024 4900 1105 0006 z dopiskiem XVII Forum,  do dnia 5 października. Potwierdzenie wpłaty proszę przesłać ze zgłoszeniem.

Forum jest organizowane bez zewnętrznych dotacji, w oparciu o pracę społeczną organizatorów, prowadzących oraz wpłaty uczestników przeznaczane na koszty poczęstunku, przejazdu, materiałów i udostępnienia pomieszczeń w Szkole Przymierza Rodzin.

Uczestnictwo:     tylko sobota  10 X                           dwudniowe   10-11 X

Posiłki*:                wegetariańskie                                mięsne

Zgłoszenie prosimy przesłać drogą mailową biuro@fio.org.pl bądź na nr fax: (0-22) 86 99 668

do dn. 5 X 2015.

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29. 08. 1997 r. (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926  późn.zm.), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji przez organizatora.

  

 

………………………..        

                                                                                                                                 Podpis uczestnika


XVII

FORUM

INICJATYW

OŚWIATOWYCH

 

„Współpracujemy na rzecz oddolnych zmian w oświacie”

Konferencja pod patronatem dr Piotra Baucia - Przewodniczącego Sejmowej Komisji Edukacji, Nauki i Młodzieży

 

10 - 11 października  2015 r. w Warszawie

Potwierdzenie prosimy przesłać na adres e-mail: biuro@fio.org.pl lub fax (0-22) 86 99 668

do 5 października 2015.

 


Potwierdzenie wpłaty

 

Niniejszym potwierdzam dokonanie wpłaty na konto Federacji Inicjatyw Oświatowych nr 04 8642 0015 2024 4900 1105 0006  w dniu ……… w oddziale poczty/ w banku/ elektronicznie *[1]

 

 

Wysokość wpłaty ……………………………………………………………………………....……

 

Imię, nazwisko uczestnika/uczestników: …………………………………………………..…..….

………………………………………………………………………………………………………….

Adres: ulica i numer…………………………………………………………………………………..

Kod i miejscowość ……………………………………………………………………………………

Telefon kontaktowy………………………………… Adres e-mail…………………………………

 

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29. 08. 1997 r. (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926  późn.zm.), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji przez organizatora.

 

 

……………………………………………………..

Podpis

 

Proszę o wystawienie faktury:       TAK                NIE

 

Dane do faktury:

 

Nazwa: …………………………………………………………………………………………..

 

Adres: ……………………………………………………………………………………………

 

NIP: ………………………………………………………………………………………………



*Podkreśl właściwe

 

Powered By RiseNet CMS © 2018